Pribeh brandu
Tvořme spolu

IDEA MAKING AND BRAND STRATEGY

 

Archetyp Pečovatel

Idea: Domov není místo, ale pocit. 
Dílčí práce s ideou: Všude dobře, doma nejlíp.

Grafický rebrand z původně sytě oranžové: Kreslené domečky, message: Bydlení, realitní kancelář, dětství (doba snění a plánů, přání…).

Celkově hravý motiv nese message: Najít bydlení svých snů je s námi hračka. Veškerý content RK vycházel z těchto aspektů. A byl základem pro brandovou strategii firmy.

 

CREATIVE AND CONTENT MARKETING

…PR články, Facebook posty, claimy, soutěže, interní komunikace, www stránky, makléřský web budiq…
…Content pro videa.
…Grafická kreativa.

EVENTY

4. narozeninová párty – IQ Hry

Seminář makléřů #JeduNaSeč
Realitní kongres nazvaný Setkání Makléřů. Videa z akcí vás mohou inspirovat, jak na motivaci a interní komunikaci se zaměstnanci. Najdete je na firemním kanálu RIQ na YouTube.

Vizitka týmu

 

 

Marketingový tým:
Andrea Schönová (marketingová manažerka, můj obsah práce je vidět výše). Tuto štafetu jsem přebrala po Martinovi Diblíčkovi, který působí na trhu s nemovitostmi dodnes.
Markéta Szarowská řešila offline a produktový marketing, e-shop pro makléře a měla patronát nad eventy. Za úžasnou grafiku vděčila RK Martinu Tomáškovi z MatoDesign. V letních měsících 2017 náš tým doplnil onlinista Jakub Bača. Videa z akcí točil Radim Kaller, za fotoaparátem stál Michal Berger a www budiq vytvořil na klíč Pavel Putna ze StoryPress.

 

FOTO: #Mr. House #budiq náborová brožura  #Kreativa #Copywriting

 

PŘILOŽENÉ FOTOGRAFIE

... já a online?

...sledujte můj Facebook, nebo LinkedIn...