Pribeh brandu
Tvořme spolu

Název webu Junglee! i celý koncept komunikace s mladými brigádníky jsem vytvořila pro společnost P.J. Sevis. Název původních firemních www byl vzhledem k cílové skupině zoufalý. Proto…

 Jak se psal příběh Junglee!?

Vše začalo originálním názvem… Junglee! A lá Kniha džunglí. Angličtina v názvu, coby punc světovosti pracovní agentury. Dvě éčka – aby to bylo cool… A pro mladé. 7 transparentních pravidel agentury, jednotný content message: „Jsme tví průvodci džunglí brigád na Slovensku.

Komunikace se zájemci o brigádu probíhá přes messenger (nápad Martina Dufka) a Facebook slouží coby hlavní komunikační kanál… Odlehčené copy textů. Tykání. Poskytnutý názorný komunikační manuál… A všetko ide ľahšie… A klient pak už pracuje a tvoří sám.

 

FOTO: Junglee.com vlastní Amazon. O dobré domény zájem neuhasíná.

... já a online?

...sledujte můj Facebook, nebo LinkedIn...